HTML

Friss kommentek

Harcosok Étrendje a TV2 Aktív Extrában

2012.02.21. 22:51

Nyilván elfogult vagyok, de szerintem Lehoczki Krisztián volt a legmeggyőzőbb. Egyedül őróla sütött a jókedv, hogy minden este telepakolhatja a hasát. Idézem Krisztiánt: "Szépen lassan, kulturáltan szoktam enni, de rettentő sokat!" És hadd ismételjem: Krisztián 24 kilótól szabadult meg kb. 8 hónap alatt.

Kíváncsi vagyok, hogy mely étrend vagy diéta ad még ekkora szabadságot és örömet úgy, hogy ennyire hatékony és eredményes.

És persze úgy kb. 15 másodperc erejéig én is szakértek egy kicsit. :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosoketrendje.blog.hu/api/trackback/id/tr544162728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása