HTML

Friss kommentek

Gyakran ismételt kérdések a Harcosok Étrendjéről (3. rész)

2011.06.06. 23:13

A gyakori kérdések befejező részében egy alapvető dolgot beszélünk meg:

Miért éri meg a Harcosok Étrendjét választani?

Logikai sorrendben folytatom a kérdéseket, majd végül jöjjön a feketeleves.

K: Hogyan kell alulenni?
V: A nappali evést korlátozd leginkább nyers gyümölcsökre és zöldségekre. Kávé, tea, levesek és könnyű fehérje, úgy, mint főtt tojás vagy joghurt, rendben van.

K: Hogyan kell túlenni?
V: Egyél annyit az összes ételféleségből, amennyit csak akarsz. Kezdj zöldségekkel, majd fehérje, végül zsír vagy szénhidrát.

K: Honnan tudom, hogy mikor kell abbahagyni?
V: Fejezd be, amikor jóllaktál vagy amikor már sokkal szomjasabb vagy mint éhes. A szomjúságérzeted vezetni fog.

K: Mi különbözteti meg a Harcosok Étrendjét más diétáktól?
V: A legalapvetőbb különbség, hogy a Harcosok étrendje az emberi ösztönökre épül. Egyetlen más diéta/étrend sem ajándékoz meg azzal az élvezettel, hogy annyit eszel az összes tápanyagból (szénhidrátból is) amennyit csak akarsz és úgy is fogysz. A Harcosok étrendje alapvető biológiai elvekre épül, komoly kutatómunka és rengeteg tanúbizonyság támasztja alá.
A legfontosabb azonban az, hogy a Harcosok étrendje nem csak egy étrend; életstílus. Hozzá lehet igazítani az eltérő egyéni igényekhez és ezáltal akár az olyan anyagcsere-problémákkal küszködő emberek is követhetik, mint a magas koleszterin- vagy a magas vércukorszint. Mindeközben nem kell lemondani a jóllakásról és az elégedettség érzéséről.
Végül, a legtöbb mai diéta elbukik hosszútávon. A Harcosok étrendje nem egy divatdiéta. Mind a nők, mind pedig a férfiak könnyűszerrel követhetik. Sőt, a kipróbálók közül rengetegen tanúsítják az étrend hosszútávú eredményességét, legfőképpen az elért eredmények, többek között a szálkásodás, tartósságát. Hiszem, hogy egy életen át lehet követni.

És vajon hány étrend szerint elfogadható, hogy pusztán a középső fogásod, nem pedig az egész vacsorád (esetleg a napi betevőd) ekkora?

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosoketrendje.blog.hu/api/trackback/id/tr542963256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abalazs 2011.06.20. 21:33:46

Szia!

Most kezdem a WD-et. A kérdésem az lenne, hogyan egyeztessem össze a futással. Általában este, munkából hazérve futok, úgy érzem addigra nem igen marad tartalékom. Korábban is előfordult, hogy nem tervezetten, de nap közben nem étkezve mentem este futni, akkor nagyon romlott a teljesítményem. (általában hetente 3x futok 8-12 esetleg hétvégén 20+ távokat)
Köszönöm:
Balázs

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2011.06.21. 11:21:54

@abalazs:
Szia Balázs!
Örülök, hogy elkezdted a Harcosok Étrendjét! Életed egyik legjobb döntése. (Nyilván:-)).
Két dolog: Először is szépen lassan kezdd hozzászoktatni magad a Harcosok Étrendjéhez. Idővel simán fognak menni a hosszabb távok is. Ahogy egyre jobban megy majd az étrend, egyre több glikogént tartalékolnak majd az izmaid.
Másodsorban, a hosszabb távok előtt én azért mindig fogyasztanék valamennyi lassan felszívódó szénhidrátot, nehogy izmot veszíts! Zab, quinoa, amaránt a legjobb választás, szerintem.
Üdv,
D

abalazs 2011.06.22. 23:41:32

Köszönöm a választ, utána nézek majd a zabos recepteknek.
Arra is gondoltam, hogy egy darabig ráállok a reggeli futásra, mert akkor még biztos több tartalékom lesz.
Tegnap egyébként elmentem futni 8 km-t. Napközben sok folyadékot ittam és egy natur joghurtot ettem. ehhez képest jól ment, csak a pulzusom volt lényegesen magasabb, mint megszokott.

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2011.06.22. 23:43:50

@abalazs:
A Harcosok Étrendjében az anyagcsere-fokozó és zsírégető hatás jobban érvényesül, ha az alulevési periódus végén edzel. Persze, ha ezek a célok.
Majd írj hogyan haladsz.

Szvet 2011.06.26. 09:42:13

Mai nap belevágok,az eredményt fotókkal dokumentálom. 86kg,27% Testzsír ez van ma.

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2011.06.26. 09:46:18

@Szvet:
Hello Szvet!
Szuper! Örülök a döntésednek. Mindenképpen írd majd meg, hogyan haladsz. Ha kérdésed van az indulással kapcsolatban, írj.
A fb-on már tag vagy a Harcosok Étrendje oldalon?
Találkozzunk ott.

sünike79 2011.09.11. 21:51:30

Szia!Hétfőn kezdem el az Étrendet!Heti 4szer járok edzeni hétfő szerda teljes testedzés,ilyenkor délután 3kor megyek!kedd csütörtök spening este!testzsír százalékomat szeretném csökkenteni,meg 3kilót szeretnék fogyni!Kérdésem az lenne hogy akkor edzés előtt ne egyek semmit?délután!?inkább utána,remélem bírni fogom az edzést!Mit javasolsz?Köszi Kriszti

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2011.09.15. 23:26:21

Hello Kriszti,
ha edzés előtt nem eszel, akkor a böjtölés és az edzés együttes hatása fokozottabb zsírégetést eredményez. Örülök, hogy a Harcosok Étrendjét választottad. Facebookon like-oltál minket? Ott is sok kérdésedre választ kaphatsz. De ha csak most kezded, akkor lassan, apránként szoktasd magad a Harcosok Étrendjéhez. Figyelj a szénhidrát-fogyasztásodra is. Legyen néha olyan napod, amikor egyáltalán nem eszel sem gabonát, sem krumplit, se kenyeret,... Edzés után viszont tessék enni! :-)
Üdv,
Jilly Dávid

nyeste3 2011.11.13. 10:04:21

Szia!

Tudnál-e ajánlani nekem valami tuti nem szintetikus vitaminokat forgalmazó céget?

Köszi Attila!

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2011.11.13. 11:25:52

@nyeste3: Hello Attila!
kifejezetten egy márkát nem ajánlanék.
Mi hamarosan jelentkezünk kizárólag természetes alapanyagokból, kíméletes eljárásokkal készített (ez legalább olyan fontos) termékekkel.
Üdv,
Jilly Dávid

Babs 2011.12.01. 16:34:42

@Harcosok Étrendje: Szia Dávid! Remélem, fehérjeporok is lesznek köztük!:) Üdv: B

Francekellregisztralni 2012.09.12. 11:03:19

@Harcosok Étrendje: Szerinted kettes tipusu cukorbetegnek (azaz nem elhizott inzulin intolerancias) be lehet allitani egy megfelelo WD etrendet.
Neki ugyebar manualisan kell az inzulin szintjevel buvolnie es ez baromi nehez. Plane ha napi haromszo kell betippelni a megfelelo adagot.
Van errol valami info?

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.09.12. 22:31:26

@Francekellregisztralni: Tehát 2-es típusú? A nem elhízottal kicsit megkavarsz. Ha valóban 2-es típusú, akkor arról tudnod kell, hogy nem visszafordíthatatlan. Ez egy átmeneti anyagcserezavar, ami megszüntethető, ha a kiváltó okokat megszüntetetd. Ilyen kiváltó ok: a túl sok gyorsan felszívódó szénhidrát túl gyakori fogyasztása. Tehát pont a kúra. Az alulevés (időszakos böjtölés) tökéletes környezet ahhoz, hogy a szervezet (a máj főleg) helyrehozza az állapotot: azaz normál vércukorszint és az inzulinrecepeptorok érzékenysége. Javaslom, hogy tegyél egy próbát. Ha gondolod, szívesen segítek.
jilly.david@harcosoketrendje.hu

Francekellregisztralni 2012.09.13. 09:14:34

@Harcosok Étrendje: Ja igen bocsi, itt összekavaratm a dolgokat. Nem rolam a van szo, hanem "csak" barat.
Szoval, ö nem (tudomany mai allasa szerint nem) visszafordithato total inzulin hianyos. Azaz 1-es tipusu, semmi elöjellel egyik naprol a masikra huszonevesen lett az. Szoval neki bökdösnie kell magat, de nem tunik eltalalni az egyensulyt es ettöl elkezdett meghizni is es egyeb tunetek. Neki iszonyu fontos lenne egyensulyba jönnie. Nekem nagyon bejon ez a dieta, hormonhaztartasilag es egyebek, de nem tudom mennyire forszirozzam, hogy probalja ki...

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.09.13. 23:02:19

@Francekellregisztralni: Hát, akkor szénhidráttal még óvatosabban kell bánni. Állandó vércukormérés mellett szerintem adhat egy sanszot az időszakos böjtölésnek. Eközben ugye minimális az inzulinigény, ha van egyáltalán. Paleóval egészítse ki a Harcosok Étrendjét.

svéd. 2012.09.20. 08:44:22

Tegnap este hallottam erről az "életmódról" most utána olvastam és teljesen evidens működő dolognak gondolom. Világ életemben nehézsúlyban sportoltam,7..dik általánosban 94-kilóval birkóztam ,majd erőemelés, És szinte az összes küzdősportban jártasságot szereztem. 39-éves lettem, a munkám miatt du-este 20-21-ig dolgozom az aerob mozgás oda lett de az étvágy nem ,most 140 kg birom ezt a súlyt is ,de a pocak és a toka már nem szép. a mai napig rá tudom magam venni komoly "edzőtábori munkával fogyásra ,ez év jan -febr -ban két hónap alatt 22-kilót fogytam ,és 5 -hónap alatt vissza is jött.. De ezt most kipróbálom ,és nagy reményeket fűzök hozzá,ez lesz az én életvitelem... Le dokumentálom fényképekkel is....na az szép lesz...:-))) Jelentkezem .Laci.:-)

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.09.20. 10:57:13

@svéd.: Hello Laci, van számodra egy ajánlatom. Segítek a céljaid megvalósításában. Ha érdekel, kérlek írj jilly.david@harcosoketrendje.hu címre.
Köszi,
Jilly Dávid

CharlieCrews 2012.09.28. 15:29:44

helló
Most ismerkedem A Harcosok étrendjével.
és lenne pár kérdésem, amik elsősorban az alul-evési fázissal kapcsolatosak
az tiszta sor, hogy ebben a fázisban zöldséget és gyümölcsöt kell enni, de abban bizonytalan vagyok hogy mennyit, ahányszor megéhezem ehetek vmi gyümölcsöt vagy zöldséget?
már próbálgatom ezt az alulevést, de elég gyakran megéhezem és most úgy tűnik elég reménytelen vállalkozás lesz átállni erre az életmódra
ma is annyira éhes lettem h remegett kezem lábam
szóval nem tudom hogy fog e sikerülni?
remélem tudtok vmi hasznos tanáccsal szolgálni
előre is köszönöm

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.09.28. 18:53:55

@CharlieCrews: Hello Charlie!
Mint írtad: most ismerkedsz a Harcosok Étrendjével. Tehát nem kell kőkeményen belecsapni a közepébe. Fokozatosan állj át. Eleinte, egyél egy kevés gyümölcsöt mindig, amikor megéhezel. Szépen lassan próbáld az első evést egyre későbbre időzíteni és próbálj egyre ritkábban enni napközben.
Nézz rá a fb Harcosok Étrendje oldalára. Találsz majd néhány hasonló cipőben evezőt. :-)

Masi 2012.11.11. 18:34:42

Masi2012.11.11. 08:37:36

Szia!Sziasztok!
Én egy hete kezdtem el a harcosok étrendjét,miután elolvastam a könyvet.1 hét után 1,5 kg-al többet mutat a mérleg pedig napközben 2 körtét és egy sárgarépát eszem.Nem is vagyok éhes,tehát este sem eszem ki a hütőt.Ami a bünöm lehet,hogy nagy kenyér imádó vagyok.Lemondtam a fehérkenyérről,de eszem teljeskiörlésüt.Két vékony szeletet,többnyire piritva fözelékhez,vagy szendvicsnek.Ha nem eszek kenyeret akkor kár lenne bármi mást is ennem úgyis éhes maradok,meg akkor úgy érzem semmivel se különbözne ez az étrend a fehérje diétától.Nem sportolok intezíven ,mert egy mütét előtt állok,így csak sétálni szoktam.Az a kérdésem,hogyha nem vagyok testépítő illetve nem az izomépítés a célom (csak egyszerüen az,hogy lefogyjak és tele legyek energiával)akkor nekem való ez az étrend vagy nem.Illetve a 4 órás túlevési szakaszban várni kell a különböző ételek bevitelével vagy mehet egymás után azonnal.Ja és még egy kérdés muszáj azt a sok vitamint stb.beszedni az alulevési időszakban amit a könyv írt?Köszönöm

Mitya68 2012.11.12. 14:07:55

Helló Dávid!
Második hete élek a harcosok étrendje szerint, mellette a fegyencedzést csinálom az első héten 1 kiló ment le, igaz volt miből(92,6kg), az észre vételem, hogy az első pár napi kellemetlenségek(éhség) megszüntek és teli vagyok energiával!
A kérdésem az lenne, mivel nem szeretek a konyhában főzőcskézni, a Gastroyal (mediterrán, paleo illetve naturballance) menüiből szoktam rendelni, nem okoz ez gondot?
Illetve az alulevési fázisban a friss, zöldség és gyümölcsök mellé beilleszthetem-e a bio zöldség leveket?
Üdv Mitya!

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.11.18. 10:59:48

@Mitya68: Hello Mitya!
Örülök nagyon a sikerednek! Nincs semmi gond a gastroyal ételeivel. Ha a céljaidnak megfelel, akkor teljesen rendben van. Bio zöldséglé kitűnő.
Üdv,
Dávid

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.11.18. 11:14:39

@Masi: Szia Masi! Este "ki kellene enned a hűtőt". Ha összességében nem eszel eleget, akkor nem fog működni a Harcosok Étrendje. Nappal alulevés, viszont este túlevés. Ha fogyni akarsz, akkor kenyértörésre kell vinni a dolgot. Maradhat a kenyér az étrendedben, ha mindenáron ragaszkodsz hozzá, de tudd, hogy akadályoz a célod elérésében. Ez nem testépítő étrend alapvetően, működni fog a Te céljaidnak is. Nem muszáj a sok vitamin, de egyél sok zöldséget és gyümölcsöt. Omega-3 és D-vitamin muszáj.
Üdv, Jilly Dávid

Masi 2012.11.19. 16:33:06

@Harcosok Étrendje: Köszönöm a válaszod,megfogadom a tanácsaidat és akkor remélem minnél elöbb elérem a célom.

Masi 2012.12.09. 15:27:10

Szia! Teljesen el vagyok keseredve.Azt hittem most sikerülni fog,de nem megy .A túl evés szakasszal van problémám.egyszerüen nem tudom mit,hogy ,mennyit egyek.Írhatnál nekem példát,de olyan ételekkel amit bármikor eltudok készíteni és persze a gyerekeim elé is oda tudom tenni.Mivel egésznap dolgozom,nem szeretném az estét csak főzéssel tölteni.Kérlek segíts nekem !

buggy6 2012.12.10. 11:20:17

Szia! Nagyon jól érzem magam az étrenddel, de lenne egy kérdésem. Néha úgy jön ki a lépés, hogy meg kell szakítani a ciklust: családi ebéd, karácsonyi ebéd vagy olyan délutáni-esti program, ahol nem vagyok otthon és nem tudok vacsorázni (max. egy szendvicset..). Ráadásul bennem van az ösztön a diéta miatt, hogy szeretek sokat enni. :D Szóval, ha ebédelek és jóllakok, és vacsorára is túleszem magam, akkor elhízok. Ha nem vacsorázok, akkor pedig nem bírom ki másnap estig.. Melyik a kevésbé rossz? Általában heti egyszer kerülök ilyen helyzetbe. Előre is köszi. Üdv, Norbi

MáT 2012.12.11. 13:26:31

buggy6: bocs, hogy Dávid helyett beleugatok, de az ilyen szerintem megesik...
Családi ebédet én sem hagyom ki, nem akarom, hogy csodabogárnak nézzenek az étrend miatt, de fôleg nem akarok "rossz" példát mutatni a gyerekem elôtt. 1,5éves, és ôt még nem merném a harcos étrend irányába terelni :)

Nekem is heti egyszer van ilyen. Ha zöldre villan a lámpa, és lehet enni, akkor sokat eszem én is, és ha ez épp ebédidôben van, akkor akkor. Utána meg este vacsorázok hiba nélkül :) Ok, alkat kérdése, de szerintem heti egy alkalom azért nem teszi tönkre az egészet, és ennyitôl nem lehet elhízni.
Ha meg mégis úgy érzed, akkor egy kevésbé fontos családi ebédet (nem karácsony vagy szülinap) hagyj ki. Sok hatása szerintem nem lesz, de fejben jót fog tenni.

Ha meg nagyon feszül a húr, és hízol, akkor told le a kéthetes méregtelenítést, amirôl már itt is, de a könyvben is lehet olvasni. Ott biztos visszafogynál.

pecapipas 2012.12.13. 10:23:38

Szia Dávid!
Egy hete kezdtem el az új étrendet. Az első napok átállási időszaka olykor megvisel, ilyenkor szédülök, hányingerem van és remegnek a kezeim. Ami érdekes, hogy ennek ellenére szinte az első naptól kezdve érzékelem az étrend pozitív hatásait is. Energikusabb és éberebb vagyok egész nap, az izmaim teltebbek és definiáltabbnak érzem magam.
Egyetlen dolog aggaszt csupán, hogy két napja elkezdtek fájni a veséim, főleg a jobb oldali. Lehet ez az étrend mellékhatása, és ha igen, akkor mit tehetnék ellene, mert nagyon zavar. Esetleg több folyadékot kellene fogyasztanom?
Válaszodat előre is köszönöm. Üdv! Krisz

MáT 2012.12.14. 10:20:44

@pecapipas: nem hozzám szólt a kérdés, de mivel olvasom, ezért reagálnék...

Azért remegésig, szédülésig nem szabadna elmenni... Ez nem arról szól. Az elején mindig legyen nálad biztonsági gyümölcs, és egyél ha kell. Nem 2-3nap alatt kell átállni.

Mennyit iszol egy nap? Én amióta harcos étrenden vagyok egy fokkal többet iszom napközben, de elötte is megvolt minimum 3l/nap.

Szerintem facebook oldalon érdeklödj inkább, ott többen jelen vannak, és tudnak reagálni a kérdésre...

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.12.16. 21:24:12

@Masi: Szia Masi, ne csinálj ekkora ügyet belőle. Kezdj salátával, zöldséggel, aztán fehérje (hús, hal, tojás) emellé is sok zöldség. Köretnek mehet sok minden. Arra figyelj, hogy ne legyen minden alapvetően tészta, krumpli, rizs, kenyér alapú. Ezek csak kiegészítők. A könyvben van sok recept, a blogon is és a facebookon is.
Üdv,
Dávid

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.12.16. 21:29:28

@buggy6: Ha egyszer-egyszer eltérsz, semmi gondod nem lesz. Én, ha ebédelnem kell, akkor megpróbálok mérsékelten ebédelni, és egy kicsit még vacsorázni. Ha jóllaksz ebédre, akkor vacsira már csak nagyon keveset egyél. Ezek miatt azért sokat ne aggódj. Ha heti 7-ből, 6-szor aluleszel és böjtölsz, akkor rendben leszel. Ha max. szálkásodás a cél, az más. :-) Üdv, Dávid

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.12.16. 22:02:59

@MáT: csak egy dologban nem értek egyet Veled. Nem csodabogár az, aki egyszer eszik egy nap. A napi sokszorevéses módszer nagy valószínűséggel részben felelős azért, hogy az emberiség ennyire beteg. Az időszakos böjtölésről egyre több kísérlet és tény bizonyítja, hogy egészségesebb módszer összességében, mint az egész napon át tartó evés. Üdv, Dávid

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.12.16. 22:07:18

@pecapipas: Hát, ha Te úgy érzed, hogy keveset iszol, akkor az valószínűleg így is van. Ne kezdj ilyen durván: érdemes egy kis átállási időszakot tervezni, amikor egyre kevesebbet eszel, mígnem eléred az alulevési fázist. A vesefájás nem hangzik normálisnak. Ha nem múlik el idővel és több ivással, akkor irány doki. Alapvetően csak az étrend hatása nem lehet. Üdv, Dávid

MáT 2012.12.17. 07:02:37

@Harcosok Étrendje: Dávid, én is csak példaként hoztam fel a dolgot, pontosabban nem is példa, hanem tapasztalat.
Engem meg amúgy sem izgat, hogy ki mit gondol a harcos étrendrôl. Én tavaly augusztusban kezdtem, és el sem bírom képzelni, hogy máshogy étkezzek, éljek a jövôben. Vállalom a csodabogár szerepet, bár a család már teljesen megszokta a dolgot. Ettôl függetlenül ôk nem látnak túl azon a dolgon, hogy sokszor kell keveset enni illetve, ha vki fogyni akar, akkor este 6 után nem szabad enni.

pecapipas 2012.12.17. 12:12:34

Köszönöm Nektek a válaszaitokat.
Időközben jelentősen alábbhagytak a kellemetlen tüneteim, most már csak néha fordulnak elő. Az átállás első nehézségein úgy tűnik, hogy lassan túl vagyok. A közérzetem napközben jó, az éhségérzet is csak ritkán tör rám. Az új étrend pozitív hatásai egyre inkább érződnek, egyértelműen látszik, hogy működik a dolog.

Üdv! Krisz

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.12.18. 22:59:20

@MáT: Sebaj, mi tudjuk az igazat. És nem kell aggódnunk annyit egészség és tömeg miatt. Ők meg csak megpróbálják egyszer. Aztán majd meglátják.

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.12.18. 23:00:57

@pecapipas: Ez szuper, Krisz. Nagyon örülök neki. Facebookon fent vagy. Likeoltad az oldalt? Tartsuk ott is a kapcsolatot.

Üdv, Dávid

ESZBÉ 2012.12.22. 21:59:09

Szia Dávid!
2 hónapja követem a Harcosok Étrendjét. Az első hetekben olvadtak le rólam a kilók, de most nem akar mozdulni. 80 kiló voltam, 60 szeretnék lenni.Napközben narancsot vagy almát eszem, délután tökmag, dió. Este gyümölccsel kezdek, majd valamilyen húsétel, krumlipüré, actyfryban sült krumpli, sült zöldség a menü. Mindig fogyasztok sajtot, sovány joghurtot(édesítőt és erdei gyümölcsöt, kókuszt teszek bele). Gyakran eszem tojást is. A tésztát, kenyeret, cukrot, riszt 2 hónapja csak hírből ismerem. Napi szinten 20-30 perc kardió mozgást végzek. Nagyon tetszik ez az életmód, de most egy kicsit nehéz, hogy nem fogyok, és még hátravan vagy 10 kiló. Tanácsod szívesem venném, hogy mit csináljak másképp.
Üdv: Berni

buggy6 2012.12.28. 11:14:55

Hali! Köszi a válasz! Lenne még egy, elég kellemetlen kérdésem. Ha az alulevési fázisban vagyok, rossz a lehelletem. Ha valamilyen szénhidrátot eszek, akkor ez elmúlik, de pár óra múlva visszatér... Nagyon kellemetlen tud lenni, mivel a fogmosás, szájvíz csak kb. 10-20 percig használ. Lyukas fogam nincs. Utánanéztem és az Atkins-diétások fórumán olvastam erről, hogy ha leesik a vércukorszint, ahogy ég a zsír, úgy keton szabadul fel a légzéssel némelyeknél (vagy valami hasonló)... Na ez engem már annyira zavar, hogy kerülöm, hogy szemtől-szembe beszéljek az emberekkel, vagy legalább eszek egy csokit, mert attól elmúlik a probléma. Van olyan -közeli- rokonom, aki már szól, hogy érzi, hogy éhes vagyok, ha a közelében vagyok. Nagyon-nagyon kellemetlenül érint az egész. Mielőtt elkezdtem az étrendet, azelőtt is megvolt ez, de akkor is csak ha pár óráig nem ettem szénhidrátot. Mit tudok ellene tenni? Előre is köszi.

MáT 2013.01.07. 15:02:10

@buggy6: na ez engem is érdekel... nem feltétlen érint, de érdekel, mert régen én is aggódtam ezen. Akkor rágóztam, bár az sem a legfrankóbb megoldás...
A párom biztos szólna, de nem tette, szóval nincs gond :)

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.01.07. 22:47:18

@ESZBÉ: Szia ESZBÉ! A délutáni magokat próbáld meg elhagyni, így sokkal több értékes alulevési időd marad, amikor komoly zsírégetés zajlik benned. Az esti vacsinál ne egyél minden nap nagy szénhidráttartalmú ételeket: krumplipüré, sültburi. Tejterméket se fogyassz minden nap. Legyenek olyan napjaid, hogy (1) sali+fehérje+zöldség+magok, (2) sali+fehérje+zöldségek+szénhidrát és (3) sali+fehérje+zöldségek. Jelentkezz majd, hogy milyenek az eredmények. Ezzel meg kell majd indulnia, feltéve, hogy eleget eszel este.

Üdv,
Dávid

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.01.07. 22:55:14

@buggy6: Igen, amiatt van, amit írsz. Fogyassz teákat napközben és kis gyümölcsadagokat sűrűbben. Amíg nagymértékű lesz a fogyás, addig ez a mellékhatás jelen lehet. Amint apad Rólad a zsír és egyre kevesebb lesz, alább fog hagyni a dolog. Egy-egy kocka étcsoki nem gond, ha nem nagyon sűrű. A kávé is segít.
Üdv,
Dávid

MáT 2013.01.08. 08:31:10

Köszi Dávid.
Akkor ezért sem érint... Mármint egy, hogy rólam szerencsére nem sok zsírnak kell elégnie, kettô, hogy a nap folyamán teákat iszom rendszeresen. (gyümölcsöt csak 1x max 2x eszem reggeltôl vacsoráig)

Bea0715 2013.01.17. 09:59:54

Szia! Lassan 2 hete,hogy elkezdtem és teljesen meg vagyok vele elégedve! Próbáltam már a 90 napos diétát is, de azt egy idő után már nem bírtam.Remélem ezzel nem így leszek.Nagyon tetszik, legfőképp az, hogy egész nap nem ehetek (nagyon könnyen megállom, már egy idő után éhes sem vagyok)és este viszont igen. Már nem bírok olyan sokat enni mint rég, mert kevéssel is nagyon jól lakok.Maximum 20 kg-ot szeretnék fogyni, remélem hogy sikerül!

Györgyusz11 2013.01.17. 15:14:58

Szia, Sziasztok!

Kb. 1 hónapja kezdetem el az étrend szerint élni, elolvastam a könyvet is. A Karácsonyi nagy lakomákat is így éltem túl, és számomra felfoghatatlan módon nem híztam egy dekát sem, pedig mérföldekkel mást ettem minőségre és mennyiségre is, mint korábban. Előtte száműztem a szénhidrátot, szinte teljes mértékben megvontam magamtól, nehogy elhízzak...így tartottam az 56kg a 165cm-hez.
Napközben nem eszek semmit, mert észre vettem,h. ha d.u. eszek mondjuk 1 almát, sokkal nehezebben bírom estig, arról nem is beszélve,h. olyan módon felpuffadok az éhgyomorra gyümölcstől,h. örülök,h. a nadrággomb a helyén marad még haza érek:))))(Ez mitől lehet???)
Ez jelenthet valami problémát, vagy nem gond,h. nem eszek, gondolom ezzel csak elnyújtom a böjtöt?!
D.e. 10-kor megmértem a vércukromat és 2.1 volt, gondolom ez is rendjén van, ha már előtte nem ettem 16órája?
D.u. 4-kor végzek a munkahelyen és utána rögtön megyek edzeni(kettlebell, fegyenc, HIIT)heti 5-ször, utána iszok 1 fehérjeturmixot és következik a túlevés. Nem tudom,h. van ez, de egyszer alig bírok enni, máskor meg rendesen le kell állítanom magam, mert a túlevést is túleszem...
Fogyni nem fogytam még( a kg nem is nagyon érdekel a tükörnek hiszek), de nem is csodálom amiket ettem ebben az időszakban.
Nagyon örülök,h. a kezembe akadt ez az étrend, olyan szabadon válogatom az ételeimet, mint eddig talán még soha életemben, gondolom ha visszafognám magam még eredménye is lenne(szálkásítás), de egyenlőre nagyon élvezem, mert világ életemben sanyargattam magam:(((
Egy dolog zavar csak az emésztésem!Semmi nem tetszik neki, nem telik el úgy este,h. ne puffadnék(még ha nincs is semmi olyan az aznapi menüben)vagy újabban hasmenéssel küzdök. Van valami tapasztalat ezzel kapcsolatban?Allergiát szinte kizárhatjuk, mert fehér kenyeret és társait amúgy sem eszek, gabonák közül csak zabot, abban pedig nincs glutén, tejtermékek közül pedig csak túrót vagy tejszínt néha-néha. Szedek probiotikumot, omega-3-at, multivitamint is.
Előre is köszi minden segítséget.
Mindenkinek szívből ajánlom ezt az életformát!

Üdv: Györgyusz

Györgyusz11 2013.01.17. 15:29:59

Még azt elszeretném mondani, mert látom többen is áldozatul estünk, h. én is kipróbáltam sajnos a "csodadiétákat", mint pl. a 90napos. Ekkora hibát életemben nem követtem el, soha nem vágnék újra bele. 5 évvel ezelőtt 87napig csináltam, lefogytam 52kg-ra 58-ról, a körmeim lemezeire bomlott szét, nő létemre csontig le kellett vágni és még úgy is mindig hátra tört, olyan papír vékony volt. A hajam fénytelen, reggeli fésülködésnél kb. 1 maroknyi jött ki és most nem túlzok. Mérhetetlen vitaminhiány alakult ki, vékony voltam, de szinte beteg. Erőtlen, sápadt, fekete karikák a szemem alatt és állandó sóvárgás a megvont ételek után!!!
Akkoriban vashiányt is kimutatott a labor és tablettákkal kellett pótolni ahelyett,h. rendesen étkeztem volna...
Ezek az én tapasztalataim, csak okulás képen osztom meg, akkor sajnos nem volt annyi eszem,h. hamarabb véget vessek ennek a borzalomnak.

Szép napot: Györgyusz

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.01.24. 22:23:33

@Bea0715: Szia Bea, örülök, hogy elkezdted a Harcosok Étrendjét. Hát igen, a 90-napos nem nagyon egészséges. Majd jelentkezz, hogy hogyan haladsz és ha segítség kell.

Üdv,
Jilly Dávid

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.01.24. 22:52:24

@Györgyusz11: Hello Györgyusz! Nagyon szuper, amiket írsz. Jó olvasni. Örülök, hogy ilyen jól rátaláltál az étrendre.
Csak az almától puffadsz napközben? Próbálgasd ki egyenként, hogy milyen hatással vannak Rád a gyümölcsöket. Amúgy azzal sincs gond, ha egész nap nem eszel, csak igyál eleget.
A fehérjeturmix legyen alacsony CH-tartalmú. Ha mindig megy a hasad esténként, akkor valamit nem szeret a gyomrod. Biztos, hogy valami allergia vagy intolerancia. Én a helyedben a harcos mellé felvenném a paleót is. Tedd próbára. Amúgy a zabban van glutén. Szedj még D-vitamint is és akkor tökéletes a kiegészítés.
Köszi az ajánlásokat és hajrá! Jelentkezz majd!
Üdv,
Jilly Dávid

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.01.24. 23:01:14

@Györgyusz11: Uhh, hát sajnálom nagyon, hogy így jártál a 90-napossal. Az a hihetetlen, hogy még mindig hódít ez az "diéta" annak ellenére, hogy biztosan nem Te vagy az egyetlen aki így járt vele.

Györgyusz11 2013.01.25. 15:00:54

Köszi a tanácsokat. Szinte minden gyümölcstől puffadok, ha éhgyomorra eszem, de megoldottam, mert nem eszek semmit alulevési fázisban. A paleóba belekezdtem augusztusban, de nem tartom 100%-ban, néha-néha beiktatok kompromisszumos kivételeket(zab), de alapjában úgy étkezek!A zabban van glutén?Minden paleós oldalon azt olvasom,h. nincs, azért lehet ritkán enni belőle...
Megoldódott a hasmenésem:), a citromra reagált kicsit rosszul, nehezen jöttem rá, de vége.
D-vitaminból mennyi mg-ot kell szedni naponta?
Köszi
Üdv: Györgyusz

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.01.31. 23:20:48

@Györgyusz11: A zabban van glutén. Egy kis google-zás megválaszolja, ha bizonytalan vagy.
Hát nem ajánlanék konkrét adagot, de a legfrissebb kutatások szerint akár napi 6-10 ezer NE-t is szedhetsz (Nemzetközi Egység). A hagyományos, nem olvasott doki persze ennek csak a töredékét fogja javasolni. De emiatt ne aggódj.
Dávid

Bea0715 2013.02.01. 12:25:22

Sziasztok:) Hát ami azt illeti elég jól haladok, már kb 5 kgot dobtam le eddig ,(Tornázok elég intenzíven)de most úgy vettem észre, hogy megállt:( De remélem nem véglegesen :) Viszont egész jól bírom, már egyáltalán nem éhezek meg napközben és tetszik hogy este ehetek bármit:) Azt akarom kérdezni, hogy az nem gáz,hogy este összeeszek mindent, persze csak a határokat betartva ?! Köszi a válaszodat előre is :)

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.02.03. 11:48:32

@Bea0715: Nehezen értelmezem azt, hogy "összeestek mindent, persze csak a határokat betartva ?!" :-)
Dávid

Bea0715 2013.02.04. 10:12:32

Azalatt azért értem,hogy fehérje, szénhidrát, keményítő :)

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.02.05. 23:10:27

@Bea0715: Hát, ha a fogyás megállt és még volna mit leadnod, akkor érdemes változtatni az esti evésen. A mindent összeevés nem jó stratégia. :-) Zöldségek és fehérje minden nap, a zsírokat és szénhidrátokat pedig válaszd szét.

Bea0715 2013.02.06. 10:39:49

Okés köszönöm,megfogadom a tanácsodat :)Majd még jelentkezem,hogy hogy haladok:)

Katalin 16 2013.02.06. 16:20:24

Sziasztok! Szeretnék tanácsot kérni: hetente egyszer vagy kétszer késő este van edzésem (21-22körül) elég kemény és nem hiszem, hogy bírnám alulevési fázisban.... túlevés után meg végképp nem :(.... Az időpontot nem tudom megváltoztatni.... a többi edzés (terem , futás, kori) simán megy alulevési szakaszban. MIT TEGYEK???? Vagyis mit és mikor egyek, hogy végig tudjam ezt is csinálni?????????? Előre is kössz a segítséget!!!!!!!!!
Válasz · Tetszik · Bejegyzés követése · kb. egy órája

T.Judit 2013.02.07. 15:12:32

Sziasztok!
Január 7-től csinálom a Harcosok diétáját,
de eddig még nem sikerült fogynom.
Heti 4 nap tornázom, fittballt, 2*2 órát teniszezem. Este eszem 5 után, igaz az édességet szeretem, azt eszek este mindig.
Mi lehet az oka, hogy nem sikerül fogyni. A kor gondolom nem számít.

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.02.07. 22:35:50

@Katalin 16: Jól van, Kati. Ne kiabálj. :-) Ha úgy érzed, hogy nem bírod ki 21-22 óráig, akkor kis regeneráló étkezést iktass be szénhidrát nélkül. Tojás, mozzarella, ilyesmi. Üdv, Dávid

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.02.07. 22:40:51

@T.Judit: Szia Judit, hát ennél kicsit részletesebb infó kell, hogy tudjak segíteni. De elöljáróban annyi, hogy a mindennapi édesség nem segít. :-)
Üdv,
Dávid

T.Judit 2013.02.08. 12:37:32

Szia. Délelőtt gyümölcsöt eszem, utána délben zöldséget (cékla, karalábé, csicsóka, retek reszelve) néha vmi öntettel. 5-.6 óra körül szoktam elkezdeni a túlevést, de kenyeret nem eszek, rendes főt ételt csak. Egy balatonszelet, vagy vmi hasonlóval zárom általában mindig. Az édesség nélkül nem nagyon bírom. Mit tehetek a fogyás érdekében. GOndoltam mozgok sokat, ennyit ehetek, de lehet mégsem?

gino0429 2013.02.08. 13:34:07

Szia Dávid. Ma kezdtem el a Harcosok Étrendjét, és lenne pár kérdésem. Hetente 2x edzek konditeremben egésztestet, valamint hetente 2x járok Thai Box edzére. Ezek mellet állatalában napi 6 étkezést tarttam, edzések után mindig turmix(fehérje és gyors felszívódású szénhidrát). Reggelire és lefekvés előtt is fogysztok lassú felszívódású fehérjéket. Ja és persze edzeni és edzésre is mindig úgy mentem, h előtte kb 2 órával ettem. Esetemben ez véleményed szerint akkor, h fog kinézni. Nem igen szeretnék nyilván izombol veszíteni. Szálkásodni szeretnék, és kicsit dinamikusabbá válni.

öreg. 2013.02.09. 10:15:03

Szia Dávid.
Lenne sok sok kérdésem
Első:nekem Hétfőtől-Péntekig 17-22.00 óráig edzés van ilyenkor hogy étkezzek főleg a túlevési fázisban. És mikor?
Sajnos még kb 20-25kg le kel mennie, már 40kg-tol sikerült megszabadulnom sok sok sporttal de itt elfogyót a lendület ebben kérem a segítségedet
Előre is köszi a segítséget!

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.02.10. 17:27:36

@T.Judit: Hagyd el a céklát, karalábét, csicsókát. Ezek nem zöldségek. A csicsókának, céklának, karalábénak alacsony a víztartalma a gyümölcsökhöz és zöldségekhez képest, és magasabb a szénhidráttartalmuk is. Tovább is időznek a gyomorban. Az időszakos böjt a legjobb módszer arra, hogy egy életen egészséges és vékony maradj/legyél. De a böjt csak üres gyomorra működik, definíció szerint. Az én tapasztalatom, hogy a gyümölcsök a legjobb választás, de akár néha egy-egy vízböjt is belefér. Én azt javaslom, hogy esténként lakj jól fehérjével, zöldségekkel, főleg. Édesség minden nap sajnos nem fér bele, főleg, ha a rendszeres mozgás még nem képezi az életed részét.

Üdv,
Dávid

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.02.10. 17:34:53

@gino0429: Hát nem sok kérdést találtam a kommentedben. Attól nem kell félned, hogy izmot veszítesz, feltéve, hogy este elegendő fehérjét és energiát fogyasztasz. A napközbeni evésekről pedig olvasd el a regeneráló étkezésekről szóló írásomat a blogon.
Üdv,
Dávid

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.02.10. 17:38:10

@öreg.: Te tartod az edzéseket vagy öt órán át edzel? egyébként edzés után egyél. ha te is edzel és sok órán át, akkor edzés előtt is kell enned valamennyit.

T.Judit 2013.02.11. 08:20:39

@Harcosok Étrendje: Tehát akkor ne egyek csak gyümölcsöt délután 5-ig? A mozgás az életem része, hiszen már 8 éve teniszezek heti 2*2 órát, plusz a mozgás is csinálom már több mint egy éve. Zöldség közül akkor mit ehetek?
Köszi

öreg. 2013.02.11. 08:21:07

@Harcosok Étrendje: Szia
igen én tartom az edzést (KMG) persze én is edzek velük együtt mozgok
Ez azt jelenti hogy 22óra után kezdjek a túlevési fázisba
Akkor már nem igazán van kedvem főzni
178cm 105kg vagyok
egy helyes minta étkezést összeállítanál erre az életvitelhez fehérje,vitaminok,étel,folyadék,stb,
Köszönettel Tamás

öreg. 2013.02.19. 08:08:04

@Harcosok Étrendje: Szia
igen én tartom az edzést (KMG) persze én is edzek velük együtt mozgok
Ez azt jelenti hogy 22óra után kezdjek a túlevési fázisba
Akkor már nem igazán van kedvem főzni
178cm 105kg vagyok
egy helyes minta étkezést összeállítanál erre az életvitelhez fehérje,vitaminok,étel,folyadék,stb,
Köszönettel Tamás

T.Judit 2013.03.01. 11:16:30

Sziasztok!
Érdeklődöm, hogy milyen zöldséget és hogyan eszitek, vagy hogyan lehet enni? Öntettel?

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.03.04. 22:30:03

@öreg.: Szia Tamás, minta étrendet sajnos nem fogok tudni adni. A honlapon, a blogon és a facebookon rengeteg info van fent.
Üdv,
Dávid

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.03.04. 22:30:52

@öreg.: Szia Tamás, minta étrendet sajnos nem fogok tudni adni. A honlapon, a blogon és a facebookon rengeteg info van fent.
Üdv,
Dávid

attee 2013.03.15. 13:57:34

Kedves Dávid!
Már 2 hete nyomom a harcos-t. Hétfőn és Szerdán intenzív küzdősportot űzök, péntekre pedig be akarok iktatni egy kettlebelt is. Már régóta tervezem hogy fehérjeport vagy aminosav tablettát szedjek. Melyiket javasolnád? Egyáltalán javasolt e? Vagy inkább egyek joghurtot edzések után. A köztes napokra javasolt e a turmix vagy amino? Többen azt mondják hogy edzés után inkább aminosav, mert az izmoknak segít a regenerálódásban. Sokan meg azt, hogy a fehérjénél nincs jobb. Van egy kiszemelt fehérjepor scitec why isolate.

attee 2013.03.15. 13:58:40

Remélem nem számít reklámnak...

attee 2013.03.21. 08:39:43

Hahoooooooooooo!!!
Van valaki aki csinálja ezt a blogot???? Kérlek titeket hogy ha van valaki aki meg tudná válaszolni az előző kérdésemet, tegye meg mert nem szeretnék izomtömeget veszíteni az étrend miatt.

Herman Oresztész 2013.03.22. 06:53:31

attee!Szerintem a fehérje rendben van.Edzés után minden esetben.A kettlebell meg csodákra képes!

attee 2013.03.26. 22:55:53

Hali!

Az alulevéskor a leves alatt milyen leves értendő?

Susume 2014.04.29. 20:01:12

Kedves Dávid!
Már 2 hónapja élek harcosként és csupa pozitív dolgokat tapasztaltam :-) Sokkal boldogabb, kipihentebb (pedig kevesebbet alszok, mint előtte) vagyok. Az étrend megtanított arra, hogy kitartó legyek. Egyetlen problémám az, hogy állandóan fel van puffadva a hasam, ami a váltás előtt ennyire nem volt jellemző :-( Cukrot, lisztet és szóját egyáltalán nem fogyasztok. Mit tehetnék ellene?

Trixi95 2014.08.18. 18:56:56

Szia! Pár napja kezdtem el az étrendet, eddig nagyon tetszik, de lenne pár kérdésem. :) Hétfőnként és szerdánként(ez a nyár most kimaradt, de szeptembertől újra tudok menni) defendo edzésre járok, ami 20.00-tól kb 21.45-ig tart és 23.00 körül érek haza. Ilyen későn is mehet a túlevés? Illetve a fennmaradó napokban a HIIT edzésmódszer megfelelő-e? Köszönöm válaszod! :)
süti beállítások módosítása