HTML

Friss kommentek

Helen két hét alatt minusz 8 kg

2012.10.15. 23:22

mérleg_help.jpg

Helen 2 hete kezdte a Harcosok Étrendjét. 78 kilójából közel 8 kilótól már meg is szabadult. Naplójában ezt üzente: "Nagyon boldog vagyok ettől a súlycsökkenéstől, hatalmas lendületet ad!" Reméljük Nektek is segít!

komment

Címkék: diétázók Helen

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosoketrendje.blog.hu/api/trackback/id/tr334851061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Masi 2012.11.11. 08:37:36

Szia!Sziasztok!
Én egy hete kezdtem el a harcosok étrendjét,miután elolvastam a könyvet.1 hét után 1,5 kg-al többet mutat a mérleg pedig napközben 2 körtét és egy sárgarépát eszem.Nem is vagyok éhes,tehát este sem eszem ki a hütőt.Ami a bünöm lehet,hogy nagy kenyér imádó vagyok.Lemondtam a fehérkenyérről,de eszem teljeskiörlésüt.Két vékony szeletet,többnyire piritva fözelékhez,vagy szendvicsnek.Ha nem eszek kenyeret akkor kár lenne bármi mást is ennem úgyis éhes maradok,meg akkor úgy érzem semmivel se különbözne ez az étrend a fehérje diétától.Nem sportolok intezíven ,mert egy mütét előtt állok,így csak sétálni szoktam.Az a kérdésem,hogyha nem vagyok testépítő illetve nem az izomépítés a célom (csak egyszerüen az,hogy lefogyjak és tele legyek energiával)akkor nekem való ez az étrend vagy nem.Illetve a 4 órás túlevési szakaszban várni kell a különböző ételek bevitelével vagy mehet egymás után azonnal.Ja és még egy kérdés muszáj azt a sok vitamint stb.beszedni az alulevési időszakban amit a könyv írt?Köszönöm

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2012.11.18. 11:13:45

@Masi: Szia Masi! Este "ki kellene enned a hűtőt". Ha összességében nem eszel eleget, akkor nem fog működni a Harcosok Étrendje. Nappal alulevés, viszont este túlevés. Ha fogyni akarsz, akkor kenyértörésre kell vinni a dolgot. Maradhat a kenyér az étrendedben, ha mindenáron ragaszkodsz hozzá, de tudd, hogy akadályoz a célod elérésében. Ez nem testépítő étrend alapvetően, működni fog a Te céljaidnak is. Nem muszáj a sok vitamin, de egyél sok zöldséget és gyümölcsöt. Omega-3 és D-vitamin muszáj.
Üdv, Jilly Dávid

fejnelkuli 2013.01.25. 18:37:49

Szia/sziasztok! Látom vannak kérdések és válaszok is rá, én is megpróbálom, hátha kapok választ a kérdésemre: holnap lesz egy hete hogy nekiálltam ennek az étrendnek. Az vettem észre, hogy az első pár napban bőven elég volt az 1200-1300 kcal (nem mind este, valamennyit napközben ettem, és sajnos beteges módon mániákus kalóriaszámláló vagyok), de az utóbbi két napban megeszem az előre elkészített és kiszámolt ételeimet, de utána még úgy érzem, hogy még ennem kéne valamit... összességében 1800-2000 kcal jön mindig így össze.. kicsit félek, mert nem tudom hogy ez a mennyiség elég e a fogyáshoz, vagy csak a szinten tartáshoz lesz elég.. sajnos kb 10 kg felesleg van rajtam, igazán rám férne a fogyás...
Előre is köszönöm a választ!

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2013.01.31. 23:25:30

@fejnelkuli: Hát, el kell, hogy keserítselek: jóllakásig kell enned este. Ha napközben nem eszel és este is csak keveset, azaz összességében nem elegendő kalóriát, akkor csak nagyon rövid ideig fogsz fogyni, ha egyáltalán valamennyit. Próbáld élvezni az evést és ne csak az energiát lásd az ételben. Ezt végre megteheted a böjtölés mellett. Ha nappal nem eszel, akkor este ehetsz bátran. Számolgassa az az ételt, aki egész nap eszik. Akkor bizony számolgatni is kell, ha fogyni akar az ember.
Dávid

fejnelkuli 2013.02.01. 14:24:29

Köszönöm a választ! Betartom!

kata931208 2014.09.30. 14:20:59

Sziasztok!Nekem is lenne pár kérdésem én egyenlőre csak olvasgatom az oldalt.
Gyerekkorom óta van túlsúlyom lényegében kb 15 kg amiből diétákkal és mozgással néha sikerül megszabadulnom a felétől , aztán mikor már elbízom magam újra visszajön...Olvasgattam itt, és azt írtátok, hogy nappal böjt és este jóllakottságig lehet enni plusz némi mozgás és ez valóban használ.Nos nem tudom sikerül e jól fogalmaznom de én eddig mindig azt hallottam , hogy egyél reggel....lakj jól...és függetlenül attól hogy napközben mit eszek este már ne egyek ....mert ha este jóllakva megyek aludni abból bizony zsír lesz.Ezért most telljesen össze vagyok zavarodva.Tehát ha miután felkeltem mondjuk 8 órakor reggel és egész nap semmit nem eszek majd csak este 8 órakor amég jól nem lakom,úgy megállja a helyét ? Mi számít estének ? ez pedig a másik kérdésem , például egy átlag embernél aki 9-10 órakor már ágyban van. Köszönöm :)
süti beállítások módosítása