HTML

Friss kommentek

Gabriella sikere a Harcosok Étrendjével

2012.03.04. 14:22

Egy csöppet kellett várni erre, de végül megérkezett az első NŐI sikertörténetünk! Hálásak vagyunk Gabriellának (és férjének), hogy elküldték nekünk a bizonyító erejű képeket. Egy kevéske háttérinformációval szeretnék szolgálni: Gabriella (38, Budapest) 3 gyermek édesanyja és a Harcosok Étrendjével került újra formába az utolsó szülés után. Íme a történet az Ő szavaival:

"Sziasztok! A Harcosok Étrendjét körülbelül 9 hónapja csinálom. A harmadik gyerekem születése után másfél évvel ismerkedtem meg ezzel az étkezési formával. Mivel volt miből leadnom, így azt gondoltam, nem veszítek semmit, ha kipróbálom. Nagyon hamar kiderült, hogy egy pici odafigyeléssel és változtatással nem sokkal tér el egy kisgyerekes anyuka napi beosztásától. Addig is csak csipegettem napközben, és este, mikor a gyerekek már aludtak, ültünk le a férjemmel "nyugodtan" vacsorázni... :-) (akiknek pici gyerekei vannak, tudják, mire gondolok) Meg kell, hogy mondjam, hogy már az első két hét után azt vettem észre, hogy sokkal több energiám van és nincs "kóma" állapot napközben. Én már nem tudnék visszatérni a "hagyományos" étkezési formához, de néha-néha azért elcsábulok én is... :-)
...egyébként 72 kg voltam és most 58 vagyok. De szerintem az én esetemben nem a kilók számítanak, hanem, hogy három gyerek után is lehetséges normálisan kinézni... előtte kép (a harmadik szülés utáni 72 kilós állapotról) azért nincs, mert soha nem gondoltam, hogy egyszer elküldöm a képem bárhova is.

Mindenkinek sok kitartást,

Gabriella"

De lássuk a képeket:

      

 

Gratulálunk Gabriellának!

Várjuk a további csodás sikertörténeteket!

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség szülés fogyás anyuka kisgyerekes

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosoketrendje.blog.hu/api/trackback/id/tr244288124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása