HTML

Friss kommentek

Jay átalakulása

2012.06.10. 22:55

2012 január-május_v2.jpg

Gábor (18, Mezőkeresztes) az alábbi nagyszerű átváltozással örvendeztet meg bennünket. 2011 augusztusa óta, amióta a Harcosok Étrendjét, követi újra fogyni tudott. Addig is edzett és egy sporttáplálkozásról szóló könyv segítségével próbált fogyni. Ez egy darabig ment is, de aztán Gábor holtponthoz érkezett és edzéseivel sem haladt. Bevallása szerint a napi 6x evés nagyon megerőltető volt. A Harcosok Étrendjével 78 kg-ról 70-re ment le a súlya, miközben felpakolt magára 3 kg izmot. Nem rossz!

De hadd mesélje el Gábor a teljes történetet:

"Az igazat megvallva, általános iskolás koromtól kezdve mindig DAGADT voltam. Mindig le akartam fogyni, de sosem sikerült. Elkezdtem sportolni, de két évig hasztalanul. Ekkor jöttem rá, hogy az evésen is kellene változtatni, nem elég a mozgás. Vettem egy könyvet a sporttáplálkozásról és elkezdtem a napi 6 kajálást. Eredményeket értem el vele, viszont nagyon megerőltető volt, az egész nap a kaja körül forgott, kétóránként enni, kis adagokat, amikkel soha nem laktam jól. De örültem, mert sikerült lefogynom 92.3 kg-ról 78 kg-ra. Innentől kezdve azonban semmi eredményt nem hozott. Nem tudtam egyszerűen tovább fogyni és az edzésben is lassan ment a fejlődés."
"Ekkor elértünk 2011.augusztusához, az interneten rátaláltam a Harcosok Étrendjére. Tetszett a leírás, utánaolvastam a tapasztalatoknak. Gondoltam, egy próbát megér. Elolvastam, imádtam. 3 nap se volt, mikor megéreztem miről szól. Felébredtem és ahogy kikeltem az ágyból úgy éreztem, hogy enyém a világ, nincs megállás, pörögni kell! Szokatlanul jókedvem is volt. 2 hét eltelte után megtörtént, amire vártam... 77kg voltam.. VÉGRE! Több hónap után átléptem a 78as határt és elkezdtem a háborút a legmakacsabb rész ellen.

A Harcosok étrendje csak úgy olvasztotta le rólam a zsírt. 70 kg-ra fogytam le. És nem csak a fogyást köszönhetem neki, hanem hogy visszataláltam az egészséges, nyers ételekhez, úgy mint a friss zöldségek és gyümölcsök, megszerettem a halat, a gombát, a tököt, a brokkolit, amiket régen ki nem állhattam. Korábban mindig azt mondták nekem, mikor még pattanásos voltam nagyon, hogy az olajos magvakat ne egyem, mert nem tesznek jót a bőrnek. Szerencsére a harcosok étrendje megtanította és bebizonyította az ellenkezőjét.

Minden napom egy hatalmas lakomával zárom, mintha minden nap egy ünnep lenne. Minden nap boldogan fekszek le és másnap energiától telve kirobbanok az ágyból! Sokan nem is gondolják, mennyire fontos az evés. Nem ehetnek bűntudat nélkül annyit, amennyi jól esik, nem élvezik az ízeket, nem tudják, milyen fontos az élet ezen részén boldognak és elégedettnek lenni."

2012 január-május_v2.jpg

(Kép: 2012. január-május)

"És nem elég, hogy egészséges, életerős és vidám vagyok mindennap, még az edzésben is sokkal jobban fejlődök! 9 hónap alatt 3kg színtiszta izmot sikerült felszednem, zsír nélkül! Méghogy nincs izmosodás zsírhízás nélkül :D Ha kíváncsi vagy a további utamra: http://jayworkout.blog.hu.

Mindent köszönök Harcosok Étrendje!"

Gábor, köszönöm a sikertörténetet és gratulálok a nagyszerű teljesítményedhez! Csak így tovább. Kérlek, folytasd a blogodat.

Üdv,

Jilly Dávid

komment

Címkék: fogyás zsírégetés szálkásítás

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosoketrendje.blog.hu/api/trackback/id/tr324577699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása