HTML

Friss kommentek

Harcosok Étrendje a Cosmopolitan.hu-n

2011.08.03. 23:49

Számos elmélet van arra, hogyan kéne ennünk a fogyás és a jó közérzet érdekében. A statisztikák azonban azt bizonyítják, hogy a fogyásban vagy az egészség megtartásában hosszú távon a jelenlegi módszerek zöme megbukik. Hogy miért? Mert képtelenség őket beépíteni a mindennapok rutinjába.

Ori Hofmekler saját, izraeli hadseregben szerzett tapasztalataira valamint az ókori, pl. római, légiósok evési és edzési szokásaira alapozva alkotta meg a Harcosok étrendjének elméletét.

A módszer születéséről így nyilatkozott: “Valójában nem is én találtam ki az étrendet, hanem az étrend talált rám. Minden az izraeli különleges egységnél kezdődött. Rájöttem, hogy a bajtársaim és jómagam is, sokkal jobb formában voltunk, ha nappal, az aktív időszakunkban keveset fogyasztottunk és akkor ettünk, amikor tudtuk, hogy van időnk pihenni. Az előírt napi 6-7-szeri étkezés, plusz a snack-ek, jobban lefárasztottak, mint bármi más. Erőtlen voltam és nem voltam olyan éber és összeszedett, ahogy szerettem volna… Óriási különbséget éreztem a teljesítményemben, amikor drasztikusan csökkentettem a nappal elfogyasztott étel mennyiségét. Később, az egyetemen, majd művészi pályafutásom során is, azt vettem észre, hogy ha nappal alig eszem, és este egy főétkezést fogyasztok, sokszorta kreatívabb és éberebb vagyok… Némi kutatómunka után azt találtam, hogy a harcosok régen eképp éltek és ekkor kezdett el magával ragadni a dolog.”

 

Tovább a teljes cikkhez...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosoketrendje.blog.hu/api/trackback/id/tr763123958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása