HTML

Friss kommentek

Hogyan született meg a Harcosok Étrendje?

2011.02.17. 13:04

Ori Hofmekler saját, izraeli hadseregben, szerzett tapasztalataira valamint az ókori, pl. római, légiósok evési és edzési szokásairól alkotott elméletére alapozva alkotta meg a Harcosok étrendjét. Egy vele készült interjúban úgy nyilatkozott, hogy:

“Valójában nem is én találtam ki az étrendet, hanem az étrend talált rám. Minden az izraeli különleges egységnél kezdődött. Rájöttem, hogy a bajtársaim és jómagam is, sokkal jobb formában voltunk, ha nappal, az aktív időszakunkban keveset fogyasztottunk és akkor ettünk, amikor tudtuk, hogy van időnk pihenni. Az előírt napi 6-7-szeri étkezés, plusz a snack-ek, jobban lefárasztottak, mint bármi más. Erőtlen voltam és nem voltam olyan éber és összeszedett, ahogy szerettem volna… Óriási különbséget éreztem a teljesítményemben, amikor drasztikusan csökkentettem a nappal elfogyasztott étel mennyiségét. Később, az egyetemen, majd művészi pályafutásom során is, azt vettem észre, hogy ha nappal alig eszem, és este egy főétkezést fogyasztok, sokszorta kreatívabb és éberebb vagyok… Némi kutatómunka után azt találtam, hogy a harcosok régen eképp éltek, és ekkor kezdett el magával ragadni a dolog.”

   

2 komment

Címkék: ori hofmekler

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosoketrendje.blog.hu/api/trackback/id/tr912667813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roy Boehm 2011.03.27. 20:10:10

Üdv Dávid!
Hat hónapja folytatom a harcos életmódot.
süti beállítások módosítása